inspektora Wydziału Ruchu Drogowego - zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej - wynik naboru
Nabór zakończony wyborem kandydatki:
Ilona Żak-Tatarzycka - Bolesławiec
Treść ogłoszenia:
Komendant Powiatowy Policji
w Bolesławcu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora Wydziału Ruchu Drogowego
w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20
Wykształcenie: średnie
Główne obowiązki:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału Ruchu Drogowego w celu przekazania Naczelnikowi Wydziału oraz Zastępcy Naczelnika, a następnie przydzielenie poszczególnym funkcjonariuszom i rejestrowanie w spisach spraw,
- prowadzenie dokumentacji Wydziału w systemie E- Komenda,
- sporządzanie wykazów nałożonych mandatów karnych w celu przekazania ich do Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego droga elektroniczną,
- prowadzenie rejestru wypadków i kolizji drogowych,
- prowadzenie rejestru zatrzymanych dowodów rejestracyjnych,
- sporządzenie wykazów poczty jawnej i przygotowywanie poczty w celu jej wysłania,
- przygotowywanie dokumentacji ostatecznie załatwionej celem przekazania jej do składnicy archiwalnej. Sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji jawnej wytworzonej w Wydziale Ruchu Drogowego,
- zapoznawanie funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego z aktami prawnymi i przepisami oraz prowadzenie ewidencji kart zapoznania,
- prowadzenie ewidencji sprzętu specjalistycznego wykorzystywanego w Wydziale Ruchu Drogowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań
- praca wymaga szczególnej koncentracji,
- praca w siedzibie urzędu (I piętro bez windy),
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pacy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia w pracy kancelaryjno- biurowej,
- Pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Internet).
- znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
Wymagania pożądane
- 1 rok pracy w administracji,
- wykształcenie: wyższe
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Dokumenty należy składać w terminie do: 02.03.2017 r.
pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Zygmunta Augusta 20
59-700 Bolesławiec
z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor Wydziału Ruchu Drogowego”
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie: 2311,94 zł brutto miesięcznie wynikające z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,2338 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Bolesławcu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 96 258
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Komendant Powiatowy Policji
w Bolesławcu
p.o.
podinsp. Dariusz Borski
(podpis na oryginale)