Postępowania kwalifikacyjne KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora Zespołu Kadr i Szkolenia

 

Komendant Powiatowy Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektora

Zespołu Kadr i Szkolenia

Ogłoszenie nr 94566/10.03.2022

 

Liczba lub wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec

Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu

                          59-700 Bolesławiec, ul. Modłowa 3

 

Warunki pracy:

- praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca głównie w pozycji siedzącej, obsługa urządzeń biurowych, praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, stanowisko zlokalizowane na I piętrze – urząd posiada infrastrukturę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo (winda, podjazdy, odpowiednio dostosowana toaleta)

 

Zakres zadań:

 

  • prowadzenie pełnej obsługi kadrowej pracowników Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu wraz z prowadzeniem akt osobowych, w tym prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników w określonym zakresie obsługę policjantów,
  • realizowanie zadań związanych z medycyną pracy, kierowanie  funkcjonariuszy i pracowników na badania lekarskie i do Rejonowej Komisji Lekarskiej,
  • organizacja i koordynacja doskonalenia zawodowego w KPP Bolesławiec, w tym rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych w zakresie kursów i szkoleń, sporządzanie rocznego planu szkoleń w ramach doskonalenia zawodowego, koordynowanie rocznych sprawdzianów z wychowania fizycznego oraz strzeleckiego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, a także wprowadzanie danych do systemu SWOP dotyczących zagadnienia,
  • prowadzenie ewidencji urlopów funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych KPP Bolesławiec oraz ewidencji zwolnień lekarskich pracowników i kadry kierowniczej,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo – mobilizacyjnej na czas ,,W” funkcjonariuszy oraz pracowników KPP Bolesławiec,
  • realizuje czynności związane z przyjęciem kandydatów do służby w Policji, przyjęciem  pracowników do pracy oraz osób skierowanych przez PUP do odbycia stażu. Koordynuje odbywanie praktyk zawodowych przez uczniów i studentów
     
    Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie: średnie,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji,
  • znajomość przepisów dotyczących służby policjantów i prawa pracy,
  • znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel),
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne   przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia w pracy komórce kadrowej,

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne;

  • CV i list motywacyjny/podanie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści ,,Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ….. (należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

 

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
     
    Terminy i miejsce składania dokumentów:
     
  • dokumenty należy złożyć do: 21.03.2022 r.
  • miejsce składania dokumentów:
    dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:
    do dnia 15.03.2022 r. Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu, ul. Zygmunta Augusta 20, 59-700 Bolesławiec. Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu lub osobiście  w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
    od 16.03.2022 r. w związku ze zmianą siedziby na adres ul. Modłowa 3 59-700 Bolesławiec
     
      
     
    Dane osobowe – klauzula informacyjna
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu ul. Zygmunta Augusta 20 59-700 Bolesławiec
    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@boleslawiec.wr.policja.gov.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
     
    Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
     
    Inne informacje:
    Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność .
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równa uwaga bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
     
    Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,3780, co stanowi kwotę 3 273,28 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.
    Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
    Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowa) lub składać osobiście w siedzibie urzędu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478733258.

                                                               
  •   Konkurs wygrała: Ilona Żak-Tatarzycka zam. Kruszyn.                                                                                                                                         

Metryczka

Data publikacji : 10.03.2022
Data modyfikacji : 31.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Osoba udostępniająca informację:
Anna Kublik-Rościszewska KPP Bolesławiec
Osoba modyfikująca informację:
Anna Kublik-Rościszewska
do góry