Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki Zespołu Wspomagającego
Komendant Powiatowy Policji
w Bolesławcu
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki Zespołu Wspomagającego
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
59-700 Bolesławiec, ul. Modłowa 3
Warunki pracy:
- praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, obsługa urządzeń biurowych, praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30-15:30, ośmiogodzinnym, stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe, praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami i jednostkami podległymi – urząd posiada infrastrukturę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, podjazdy, odpowiednio dostosowana toaleta).
Zakres zadań:
-
administrowanie i zarządzanie sprzętem informatycznym będącym na wyposażeniu KPP i podległych jednostkach w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie (urządzenia sieciowe, serwery, terminale, UKSP, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki),
-
rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych,
-
szkolenie użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych,
-
wykonywanie bieżących napraw serwisowych sprzętu informatycznego, kwalifikowanie sprzętu do napraw w punktach serwisowych oraz okresowe zabezpieczanie danych,
-
zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony eksploatowanych systemów łączności oraz środków szyfrowo – kodowych,
-
likwidowanie uszkodzeń występujących w instalacjach wewnętrznych użytkowanych w Komendzie i jednostkach podległych,
-
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych KPP w Bolesławcu w zakresie sprzętu informatycznego w sposób zgodny z obowiązującymi z przepisami, ewidencji prywatnego sprzętu i oprogramowania wydawanie materiałów eksploatacyjnych,
-
pełnienie funkcji lokalnego administratora sieci LAN i szyfratora K2 – lite w sieci PSTDN w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu i jednostkach podległych,
-
pełnienie funkcji Administratora technicznego Systemu monitoringu wizyjnego – CCTV, Administratora Systemu Kontroli Dostępu SKD, Administratora technicznego systemu ODN, Administratora technicznego systemu „E-komenda”
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie techniczne o kierunku informatyka, elektronika,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
umiejętność organizacji pracy własnej,
-
umiejętność redagowania psim,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
-
umiejętność biegłej obsługi komputera,
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy w danym obszarze.
Wymagania dodatkowe
-
wykształcenie: wyższe teleinformatyczne,
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze informatyki
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV i list motywacyjny,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Bolesławcu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki. Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem,
-
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
dokumenty należy złożyć do: 24.09.2022 r.
-
miejsce składania dokumentów:
dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu ul. Modłowa 3, 59-700 Bolesławiec.
Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu ul. Modłowa 3, 59-700 Bolesławiec
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@boleslawiec.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Rozważ wprowadzenie wzoru oświadczenia dotyczącego wyrażenia zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność .
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6 %.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równa uwaga bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,9403 co stanowi kwotę 3 942,61 zł brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat.
Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata/kandydatki lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowa) lub składać osobiście w siedzibie urzędu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478733217.
Komendant Powiatowy Policji
w Bolesławcu
insp. Norbert Kurenda
Konkurs wygrał: Dariusz Sudół zam. powiat bolesławiecki.