Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor Podzespołu Administracyjno - Gospodarczego Zespołu Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu
Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor Podzespołu Administracyjno - Gospodarczego Zespołu Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu
w korpusie służby cywilnej
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20
Wykształcenie: średnie
Główne obowiązki:
-
Prowadzenie dokumentacji w sprawach mieszkaniowych w celu realizacji uprawnień funkcjonariuszy wynikających z ustawy o Policji, w tym przygotowywanie listy osób uprawnionych do świadczeń pieniężnych w tym zakresie,
-
Prowadzenie postępowań w sprawie szkód w mieniu,
-
Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i wyposażenia kwaterunkowego, gospodarczego i druków ścisłego zarachowania,
-
Prowadzenie ewidencji i zaopatrywanie jednostki w sprzęt mundurowy (kamizelki i inne elementy odblaskowe umundurowania), materiały techniki policyjnej, materiały biurowe, chemie gospodarczą i odzież roboczą,
-
Organizowanie przeglądów urządzeń do badań na zawartość alkoholu w organizmie człowieka oraz radarowych mierników prędkości w celu zapewnienia ich sprawności technicznej i ważności homologacji,
-
Prowadzenie ewidencji wniosków funkcjonariuszy ubiegających się o zwrot kosztów dojazdu do służby i naliczanie świadczeń z tego tytułu,
-
Prowadzenie gospodarki mandatowej w systemie Izby Skarbowej,
-
Analiza zużycia mediów oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu SRE,
-
Ewidencjonowanie i rozliczanie posiłków profilaktycznych oraz napojów chłodzących dla funkcjonariuszy,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań
- praca wymaga szczególnej koncentracji,
- praca w siedzibie urzędu (parter),
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy),
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pacy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy w administracji,
- Pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność redagowania pism,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Internet).
- znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
- znajomość Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008 r. Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
- znajomość ustawy o Policji (Rozdział 8)
Wymagania pożądane
- wykształcenie wyższe
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwo ukończenia szkoły, dyplom, świadectwa pracy)
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Dokumenty należy składać w terminie do: 02.12.2018 r.
pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Zygmunta Augusta 20
59-700 Bolesławiec
w kopercie z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor Podzespołu Adminiatracyjno - Gospodarczego”
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie: 2 733,75 zł brutto miesięcznie wynikającym z kwoty bazowej 1873,84 zł i mnożnika 1,4589 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat
Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Bolesławcu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KPP w Bolesławcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 075 64 96 258.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy (w przypadku dużej ilości kandydatów).
- rozmowa kwalifikacyjna.
Komendant Powiatowy Policji
w Bolesławcu
mł.insp. Dariusz Borski
Konkurs wygrała: Barbara Kurkiewicz zam. gmina Nowogrodziec